Předcházíme poruchám učení

Vyprodáno Nová

Autor : Brigitte Sindelarová
Stav : Nova 


Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.��Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol.

187,00 Kč

Nastavení Cookies

Cookies používáme k provozování našich webových stránek, k jejich vylepšování a k zobrazení obsahu v souladu s vašimi zájmy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s jejich použitím. Pomocí "Upravit nastavení Cookies" můžete zvolit, které soubory cookie chcete přijmout.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.