Marketingový výzkum

Vyprodáno Antikvariát

Stav : Použitý - Hezký stav


Anotace

Ve skriptech se čtenář seznámí se základními principy a postupy marketingového výzkumu. V rámci 15 kapitol je ve skriptech vysvětlen proces marketingového výzkumu od definování problému až po závěrečnou zprávu. Svým obsahem jsou skripta vhodná pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na marketing. 

100,00 Kč 175,00 Kč

Nastavení Cookies

Cookies používáme k provozování našich webových stránek, k jejich vylepšování a k zobrazení obsahu v souladu s vašimi zájmy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s jejich použitím. Pomocí "Upravit nastavení Cookies" můžete zvolit, které soubory cookie chcete přijmout.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.