Marketing pro střední školy a vyšší odborné školy

Nový

Stav : Nový


Anotace

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. 

139,00 Kč 169,00 Kč

Nastavení Cookies

Cookies používáme k provozování našich webových stránek, k jejich vylepšování a k zobrazení obsahu v souladu s vašimi zájmy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s jejich použitím. Pomocí "Upravit nastavení Cookies" můžete zvolit, které soubory cookie chcete přijmout.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.