Komerční komunikace

Antikvariát jako nový

Stav : Použitý jako nový


Anotace

Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu. 

100,00 Kč
Skladem

Nastavení Cookies

Cookies používáme k provozování našich webových stránek, k jejich vylepšování a k zobrazení obsahu v souladu s vašimi zájmy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s jejich použitím. Pomocí "Upravit nastavení Cookies" můžete zvolit, které soubory cookie chcete přijmout.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.