10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Antikvariát

Stav : Antikvariát


Anotace

 Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a "investice" do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v "digitálním" věku musí někdo "prošlapat podrážky" a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...

100,00 Kč

Nastavení Cookies

Cookies používáme k provozování našich webových stránek, k jejich vylepšování a k zobrazení obsahu v souladu s vašimi zájmy. Kliknutím na tlačítko "Přijmout" souhlasíte s jejich použitím. Pomocí "Upravit nastavení Cookies" můžete zvolit, které soubory cookie chcete přijmout.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.